zaterdag 1 september 2007

Een eigen blog...


Ik bots meteen met mijn wel of niet vermeende arrogantie... Een blog alleen maar over mij???.... Wat ik ermee wil is dat ik laat zien waar ik mee bezig ben en stukjes schrijven over dingen die mij inspireren. Trainingen, workshops, boeken, cd's, mensen, organisaties... En reacties krijgen op mijn ideeen. Ideeen die ik in de wereld wil zetten. Zoals een nieuw boek over het managen vanuit vertrouwen, wat volgens mij het hele managementdenken op zijn kop zet. Daarna wil ik er een training over gaan geven, en dan... Zo gaat dat bij mij: veel ideeen en veel drive om dit in de wereld te zetten. Zo heb ik al een bedrijf, een stichting, een boek (eigenlijk 2) en 2 kinderen op de wereld gezet. Niet om het zetten, maar om iets goeds bij te dragen aan deze wondermooie plek. Binnenkort komt de coachingbox uit (www.coachingbox.nl) waaraan ik een klein stukje heb bijgedragen. Onder de inspirerende leiding van Marijke Lingsma (wat een mooi energiek mens!). En nu ben ik gewoon aan het klussen, in ons mooie huis vlak aan zee. Lekker aards en dat tekent me dan. Lekker chaotisch ook, als ik dit stukje terug lees... Nou ja, feit is dat dit mijn blog is. Enjoy!

Geen opmerkingen: