vrijdag 28 september 2007

Aha, ik ben op weg. Gisteren mijn inhoudsopgave, voorwoord en inleiding van hoofdstuk 1 geschreven. Cool! Het is me helemaal duidelijk hoe het gaat worden en dat het nog meer mijn boek gaat worden als het eerste. Ik heb een nieuwe laptop gekocht om overal en altijd eraan te kunnen werken. ik heb een afspraak met de nieuwe directeur van een Great Place to Work met de vraag of er ook niet een Great Small Place to Work kan komen... Hij wilde er graag over praten en ook over mijn boek. En het leeft! Ik krijg reacties dat mensen er benieuwd naar zijn en er zelf aan werken. Ik spreek mensen die er niet in geloven, gedeeltelijk of helemaal wel in geloven. Ineens zie ik er allerlei boeken over, draait elk gesprek met een klant op dit onderwerp uit (vertrouw je ze nu wel of niet?). Damn, wat spannend! En ondertussen draait VIStrainingen op volle toeren, worden we bedolven onder de opdrachten en komen er spannende tijden aan (nieuwe huisstijl en brochure, Performa, Volkskrant Banen, enz.). Spannende tijden! Gelukkig is ook onze aupair gearriveerd en die brengt rust en orde in ons huis. Wat fijn, Putu! En heeft Oprah Winfrey nog steeds niet gebeld. Dat is wel een beetje een bammer. Nou ja, her loss. Naast dit alles, blijkt de Coachingbox ook nog eens goed te verkopen. Het zijn kortom mooie tijden. Enjoy!

Geen opmerkingen: