woensdag 9 juli 2008

Schrijven op Bali



De kogel is door de kerk! Pearson Education gaat mijn boek met veel enthousiasme uitgeven. De planning is dat het boek I trust U in februari 2009 op de markt komt. Oktober/november begint de marketing en ik moet dus schrijven! In mijn leescommissie zitten in ieder geval Jos Plompen (A Great Place to Work), Onno Hamburger (De gelukscoach van Nederland), Leo Rooijakkers (Hoofd dienst Maatschappelijke Ontwikkeling van de Gemeente Enschede), Marijke Lingsma (moet ik haar nog introduceren?), Vincent van Harte (eigenaar van Harte & Lingsma) en alle VISsen (belangrijkste!). Ik zit nu met mijn hele gezin 6! weken op Bali en daar mag ik surfen, genieten en schrijven. Op 17 juni heb ik voor het eerst mijn verhaal uit de doeken gedaan op de Coachingsdag voor Managers. In een uur tijd wilde ik teveel zeggen met teveel drive en daardoor was mijn presentatie matig, vond ik zelf. Balen! Wel was ik tevreden over de inhoud en was het fijn om te ervaren dat er belangstelling voor is en dat het tijd is voor vertrouwen. Zoals de hoofdspreker van de dag, sir John Whitmore (wat een presentatie!) al zei: 'hierarchies are in decline'. Ik hou jullie via dit blog de komende weken goed op de hoogte. Aloha!

Geen opmerkingen: