vrijdag 14 augustus 2009

Mooi artikel



1 opmerking:

Esther Pollemans zei

Hallo dierbare, middelbare school-vriendin.
Zomaar wat googelend op namen van vroeger, kwam ik zoveel info over jou tegen.
Wat leuk om te lezen dat je zo succesvol bent met je eigen adviesbureau en met deze stichting. Ook las ik dat je inmiddels moeder bent van 2 jongens, leuk hoor..
Ik zelf heb 3 jongens waarvan de jongste helaas erg ziek is. Hij heeft een progressieve stofwisselingsziekte waardoor hij ernstig motorisch gehandicapt is(www.fampollemans.nl) . Daarom vind ik het ontzettend leuk dat jij met Smarti! vakanties organiseert voor lichamelijk gehandicapten.
Heb jij verder nog contact met mensen uit onze middelbare schoolperiode? Ik jammer genoeg niet, vind het erg jammer dat wij het contact verloren zijn, we hadden een waardevolle vriendschap.
Ik wens je veel succes in de toekomst met al je bezigheden, wie weet zien we elkaar nog wel eens...

Groet, Esther Pollemans (Bakker)